Saya tahu mengapa anda datang ke laman thread ini. Ada banyak cara membuang virus ini. Pendrive tu tak boleh nak bukak format pun xboleh nk kata usd xdetect pun tak jgk sbb dah try kat laptop n pc. Assalamualaikum kepada ahli2 putera.com kat sini aku nak mintak tolong dari otai2 yang mana pernah terjadi pada korang masalah pendrive tak boleh nak delete or.

pendrive tak boleh format
Pendrive Tak Boleh Format / Because you will have to specify the drive

pendrive tak boleh format. Kalau tak cucuk macam mana nak baiki atau format pendrive anda, buka command prompt cmd,. Saya tahu mengapa anda datang ke laman thread ini. Nak format pun tak boleh!! 1) pertama sekali, cucuk pendrive yang corrupt tu, di komputer atau laptop. Ada banyak cara membuang virus ini. Apa lagi, dia pun beli pendrive yang baru.

Ada Banyak Cara Membuang Virus Ini.


Saya perlu memformatnya duplikat 0. Ada customer hantar pendrive yang tak boleh nak format, hampir 2 jam aku try nak baiki benda tu. Korang akan jumpa benda ni.

Terdapat Beberapa Langkah Yang Boleh Anda Ambil, Iaitu Seperti.


Hopefully tutorial ni dapat membantu korang yang tak tahu macam mana nak check pendrive sama ada rosak atau tak boleh detect._____. Ini adalah cara yang berkesan untuk menyelesaikan masalah pendrive tak boleh format kerana write protected. Ada sape2 bole tolong, nape pendrive tak leh format?

Pendrive Tu Tak Boleh Nak Bukak Format Pun Xboleh Nk Kata Usd Xdetect Pun Tak Jgk Sbb Dah Try Kat Laptop N Pc.


Tak perlu risau pen drive anda rosak dan pc anda tak rosak dan memang betul langkah. Fail dalam pen drive kosong; Cara format pendrive guna cmd;

Apa Lagi, Dia Pun Beli Pendrive Yang Baru.


Assalamualaikum kepada ahli2 putera.com kat sini aku nak mintak tolong dari otai2 yang mana pernah terjadi pada korang masalah pendrive tak boleh nak delete or. Nak format pun tak boleh!! Tapi pernah tak anda cuba copy file yang size lebih dari 4gb, tapi tak boleh, sedangkan pendrive anda masih kosong dan free space lebih.

Last2 Kuar The Disk Is Write Protected Tolong2.:((Btc Usd Gold Usd.


Nak format balik pun tak bole. Jadi hanya itu je step yang perlu korang buat. 3.selepas pendrive sudah dimasukkan, baru run program tu dan ia akan terus detect pendrive korang dan tunggu sampai siap.

Popular Posts

train and place jobsmalaysia

air tin harga kilang

kim yoo jung drama

depression cases in malaysia

pasu bunga dari bahan terbuang

sampaikan dariku walau satu ayat

pengenalan pelabuhan melaka secara ringkas

cod makanan area taman tas